konkurrence.jpg

Konkurrencesvømning

HOLDLEDER

Holdlederne for hvert af de tre hold har ansvaret for følgende opgaver:

  • Man sørger for at få fat i to sæt løbsprogrammer. Det ene sæt skal hænges op med tape på væggen i svømmehallen, så svømmerne selv kan holde øje med, hvornår de skal i vandet . Programmerne ligger nogle gange klar inde på www.svoem.org (kig i kalenderen og vælg “svømning” og find den rigtige dato for stævnet) men til andre stævner er programmerne ofte først klar om morgenen, når man ankommer til indsvømning

  • Medbring en rulle tape og en overstregningstusch, så vores egne svømmere kan blive streget over i løbsprogrammet. Det giver overblik

  • Man sørger for at få fat i klubbens “frugt/snack kurv”, som skal fyldes op og medbringes til stævnet. Husk at få bonen på indkøbet – pengene refunderes af k-kontoen, kontakt Thorbjørn Boldsen

  • Man sørger for slutseddel til forældre/svømmere i forbindelse med stævner efter tilmeldingen til stævnet er slut. Slutseddel angiver de praktiske ting, som svømmere/forældre skal vide inden stævnet, fx ankomsttidspunkt, hvad der skal medbringes mv.

  • Medbring og opstil “pop-up”skiltet med reklame for “Jutlanderbank”

Frugt/Snackkurvens indhold:

(afstemt efter antallet af deltagende svømmere til stævnerne)

  • Mixblanding af rosiner, kokosflager og lign.

  • Opskårne grovboller

  • Fiberknækbrød

  • Mandler

  • Peanuts

  • Melon

  • Opskårne æbler

  • Opskårne gulerødder

  • Opskårne bananer

  • Appelsiner

  • Evt. løst ekstra, som forældre måtte have at bidrage med  fx müslistænger

CVR: 44669412

Amerikavej 22, 9500 Hobro, Denmark

©2020 by Hobro Svømmeklub. Proudly created with Wix.com